Рубрика: Без рубрики

Մայրենի առաջադրանքներ

Հարցեր և առաջադրանքներ 

  1. Թվարկիր պատմվածքի հերոսներին: Ջիմը, Տնտեսուհին, բժիշկ Լուի Դևիի անդրանիկ, Էռնեստը, Հանանն,միսս Բինն,
  2. Ի՞նչ էր մտածում Ջիմը՝ 

ա) մինչ դպրոց գնալը, Տեսնես դպրոցում ինձ դուր կգա:
բ) հետո: Ինչ զվարճալի է դպրոցում:

3. Քո կարծիքով, ինչպիսի՞ն էր միսս Բիննին: Համեմատի՛ր նրան քո ուսուցիչների հետ: Միստր բինը իմ կարծիքով շատ չար և վատ ուսուցիչեր իսկ իմ դասատուները շատ ընկերասեր և բարի դասատուներեն:

4. Լրացրու Ջիմի օրագիրը: Առաջին երկու օրերը գրիր ըստ պատմվածքի, իսկ 3-րդ և 4-րդ օրերը՝ մտածիր, հորինիր, երևակայիր:  

Օր առաջին, ես այսօր առաջին անգամ պետք է գնամ դպրոց տեսնես ինչպիսին է իմ ապագա դպրոցը:

Օր երկրորդ, Ես այսօր պետք է անպայման մտնեմ խանութ որպիսի ծամոն առնեմ:

Օր երրորդ, Հուսով եմ դասատուն դասի ժամանակ ինձ կհարցնի ես շատ եմ պարապել

Օր չորրորդ, ես մտածում էիյ դպչոցը ինձ դուր չի գա պարզվում է ես սխալվում

5. Լրացրու բաց թողած տառերը՝

Քամին դաթարեց: Ծաղիկները դանդաղ արտնացան գիշերային քնից
ու նազանքով բացեցին նուրփթերթիկները: Եկավ առավոտյան
ցողիկը ու հանգստանալու տեղ խնդրեց ծաղիկներից: Ժպտացին
ծաղիկները և հյուրընկալեցին ցողիկին: Երբ հուրհրաց արևը,
փայլփլեց ցողիկը ու ձգվեց դեպի արևը: Արևի շողերը համբուրեցին
ցողիկին ու թռցրին վերև: